مدیر تعاون روستایی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از آغاز به کار سامانه بازرگام در شهر کرمانشاه از ١۶ دی ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳ 12 January 2022

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سامانه بازرگام از روز ١۶ دی ماه سال جاری فعال شده و با تصویب کارگروه تنظیم بازاراستان رسما آغاز به کار کرده است.

وی افزود: دو کالا شامل برنج و تخم مرغ از طریق این سامانه ارائه می‌شود و تا کنون حدود ١۶٠ نفر درخواست برنج داشتیم که شامل یک تن و ۶٠٠ کیلو  (کیسه‌های ١٠ کیلویی) برنج است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه ادامه داد: حدود ۶٠ درخواست نیز برای ۶٠ شانه تخم مرغ ثبت شده و این سامانه فعلا در ٢٠ استان کشور از جمله شهر کرمانشاه فعال است.

وی با اشاره به نوپا بودن این سامانه میزان استقبال مردم را قابل قبول خواند و گفت: ثبت درخواست‌ها در بازرگام روزانه حدود ۴٠ تا ۶٠ مورد است و نیاز است مردم این سامانه را بیشتر بشناسند.

صفایی در خصوص کیفیت اقلام ارائه شده خاطر نشان کرد: اقلام، کالا‌های تنظیم بازاری و برنج هندی ١١٢١ است که از طریق دولت برای تنظیم بازار و اداره کل غله تامین می‌شود، تخم مرغ هم تولید داخل و کیفیت آن عالی و به روز است.

وی گفت: در حال حاضر به دلیل شروع به کار سامانه در شهر کرمانشاه درخواست‌ها در روز تا ١٠٠ مورد ثبت می‌شود و ادامه آن به روز بعد منتقل می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار